28 Şubat 2012 Salı

Hece



sen bensiz günlerini seversin
öyle seversin ki
dünyaları seviştirirsin üstüne
ben sensiz adamları severim
öyle severim öyle severim ki
tepelerin yedisi birden 
sevişir sevişir

iz nedir nasıl sürülür
bilir misin
zifirde kalırsın da
sesin içine gömülür
iz etmez ses etmez bir kervandasın da
korkmak olmaz

tırnaklarım dökülüyor
oysa geçirmiştim toprağına
tutunmuştum
nalına malına
bu nasıl iş demezler mi adama
adam sen de git işine
var git köyüne
ben yaban ellerin hepsini
gelmişini geçmişini

dillerim kurudu
ben nece konuşur nece severdim

acı hece hece
varsınlar olsunlar
aşkta varsıl saysınlar


ben sensiz adamları severim
öyle severim ki
haz tutmuş bedenim tir tir titrer
titrer de 
ben neden ağlarım
saksımda çiçeğimle
ben nere giderim.
                                                                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder