19 Nisan 2012 Perşembe

Tırlak



Sahi beynimin içinde büyüyen sayın ur
Ne zaman yerleştiniz boylu boyuna
Boyu boyuna mı
Yoksa tipi tipine mi
Bir ben uyduramadım
Sahi benim yerim nerede
Sayın urlarım bu ayki kurlar kaç eder
Bozdurup bozdurup yesem

Tepemde tırlak Adile hanımlar
Şen bülbüle dönenler
Sahi bi Hikmet Benol vardı ne oldu
En son köşeli vitrinime ayna idi

Elim elin üstüne
Kaldı dışarıda serçe parmağım
Oysalarım vardı ya dinlemediler
Oysa ben serçesiz edemem bilmeliydiler

Sen sen ol dediydi annem olma başkasına el
Dinlemedim

Gözü dışarıda aşk mıydı bizimkisi
Muhataç mıydı ona buna
Deliler zır doluyor beynime beynime
Tırlatmaya az kaldı doktordan bana ne
Kim kime ona buna sana ne
Oflarım duyulur olaaa!

Gözüm gözüne pörtler
Meraklı Melahatlar kovalar

Acı kuyruğumda teneke
Adam mısın bana mısın
Osuruktan teyyare şarkısını bilir misin
Selamım yok kimseye

Acı kuyruğumda teneke
Sahi hangi ara bağladılar

Uzun bir bekleyişin bir akşam üstüsü
Karalardan kadın adamı beklediydi
Haberler olacak o kadarlar vesselam
Kadın gitti
Cenazesi de yanında

Şimdi ben gönlümü eylerim
Seyreylerim ayları doluşları

Vakit var ya da yok

Şimdi ben nece bilinmezlikler bildim

Sahi nerde benim serçelerim
Dökülmüş kalmış mı bir halıda
Toplasam eteklerime
Uçar mı ki yeniden


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder